Table of Contents:

  1. Hvordan får jeg penge tilbage fra SAS?
  2. Hvilken business class er bedst?
  3. Kan jeg få pengene tilbage for min flybillet?
  4. Hvordan kommer jeg i kontakt med SAS?
  5. Hvad er business class fly?
  6. Hvad gør jeg når mit fly er aflyst?
  7. Kan man ringe til SAS?
  8. Hvordan klager man til SAS?
  9. Hvad er forskellen på Business Class og Economy?
  10. Hvad er forskellen på business og first class?

Hvordan får jeg penge tilbage fra SAS?

Hvis du købte din billet mindre end 24 timer før afgang, kan du fuld refundering op til 12 timer før afgang. For bookinger fra vores hjemmeside, SAS App eller gennem SAS Customer Service kan du afbestille ved at bruge linket i din e-mailbekræftelse eller under Mine bookinger.

Hvilken business class er bedst?

1. Qatar Airways. På business class ombord på Qatar Airways-flyvninger kan du se frem til en fly oplevelse ud over det sædvanlige. Her er forholdene gode til både hvile og arbejde, samt underholdning.

Kan jeg få pengene tilbage for min flybillet?

Flyrejser. Hvis flyselskabet har aflyst dit fly, er udgangspunktet, at du kan vælge mellem at blive ombooket eller få pengene tilbage. Du har ret til at det fulde beløb for flybilletten tilbage. Det gælder også, hvis du har købt billetten hos en billetformidler i stedet for direkte hos flyselskabet.

Hvordan kommer jeg i kontakt med SAS?

Du kan kontakte den danske SAS kundeservice afdeling: +45 70 10 20 00.

Hvad er business class fly?

Rejs med stil – flyv på Business Class. Du får mere privatliv, mere komfort, mad og drikkevarer af høj kvalitet samt fuld opmærksomhed fra vores kabinepersonale. Og som en ekstra fordel: Du kan få en masse arbejde gjort.

Hvad gør jeg når mit fly er aflyst?

Hvis dit fly er blevet aflyst, har du ret til at vælge, om du vil have refunderet din flybillet eller have rejsen omlagt. Vælger du at få omlagt din rejse, kan du også have krav på rimelig forplejning (mad og drikke – ikke alkohol), mens du venter på næste ledige flyafgang.

Kan man ringe til SAS?

Man kan ringe til SAS om mange forskellige typer henvendelser og blandt andet få hjælp med at foretage nye bookinger, men kan også hjælpe med eksisterende reservationer i tilfælde af ændringer eller aflysninger. Du kan kontakte den danske SAS kundeservice afdeling: +45 70 10 20 00.

Hvordan klager man til SAS?

Skriv til Trafikstyrelsen Her er det gratis at klage, men du skal have klaget til selskabet først. Hvis selskabet ikke svarer på din henvendelse, så skal du vente seks uger, før du kan sende klagen videre til styrelsen, forklarer vicedirektøren.

Hvad er forskellen på Business Class og Economy?

Prisen på business class lå langt over det samlede feriebudget, mens premium economy class kunne fås til lidt over standard economy class billetprisen. Den ekstra komfort, bedre mad, og ikke mindst ekstra benplads var meget værdsat på sådan en lang rejse.

Hvad er forskellen på business og first class?

Forskellen på Business Class og First Class er tydeligt afspejlet i billetprisen. En billet på Business Class koster typisk 20-25.000,- til Asien, mens en billet på First Class ligger i prislejet 50-75.000,- til samme region.