Table of Contents:

  1. Er Mobilbank og Netbank det samme?
  2. Hvad er en mobil kode?
  3. Hvad sker der med Nordea Netbank?
  4. Kan ikke komme på Mobilbank?
  5. Hvad er net eller Mobilbank?
  6. Hvordan får man adgang til netbank?
  7. Hvordan får man en netbank?
  8. Hvor finder jeg min mobil kode?
  9. Hvordan logger man ind på Mobilbank?
  10. Hvordan får man adgang til Mobilbank?
  11. Er der problemer med at logge på Nordea Netbank?
  12. Hvorfor kan jeg ikke komme ind på Nordea Netbank?
  13. Er der problemer med Netbank?
  14. Er Danske Mobilbank nede?
  15. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min Netbank?

Er Mobilbank og Netbank det samme?

I Danske Mobilbank er der ikke de samme muligheder som i netbanken. Der er blandt andet ikke de samme hjælpetekster/advarsler. Når du har sendt en ordre til os ved at bruge et identifikationsmiddel (typisk din servicekode, se afsnit 2.1), er den bindende.

Hvad er en mobil kode?

Mobilkode er en 6-cifret kode, du skal bruge, når du logger ind i din Mobilbank, og når du skal godkende betalinger. Du kan også aktivere godkendelse af betalinger med et fingeraftryk (Touch ID) eller Face ID. Koden vælger du når du logger ind i din Mobilbank første gang.

Hvad sker der med Nordea Netbank?

Med den nye version af Netbank får du adgang til alt det, du kender fra den gamle version af Netbank – og mere til. Vi har tilføjet en række nye funktioner og forbedret designet, så det nu er endnu lettere at gå i banken digitalt.

Kan ikke komme på Mobilbank?

Hvis du har glemt din kode eller ønsker at ændre den, skal du først logge på med NemID. Det gør du fra siden, hvor du normalt skriver din kode i mobilbanken. Her trykker du på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne. Du kan herefter logge på med NemID og oprette en ny kode.

Hvad er net eller Mobilbank?

Du får hurtigt overblik over dine konti, lån og kort og glæde af en masse praktiske funktioner, der gør det nemt for dig at ordne din økonomi. Du kan bl. a. betale regninger, overføre penge og oprette nye konti.

Hvordan får man adgang til netbank?

  1. 4 enkle trin - og så er du i gang:
  2. NemID. Begynd med at anskaffe dig et NemID, hvis du ikke allerede har det. ...
  3. Netbank. Begynd med at få adgang til Netbank ved at ringe til os på 70 33 33 33 – så klarer vi det for dig. ...
  4. Mobilbank. Når du har adgang til Netbank, får du automatisk adgang til Mobilbank også. ...
  5. NemID nøgleapp.

Hvordan får man en netbank?

Hvis du er kunde i Danske Bank og over 18 år, kan du bestille netbank online. Har du allerede et aktivt NemID og er korrekt legitimeret i banken, kan du senest efter 24 hverdagstimer logge på og underskrive 'Aftale om online adgang'.

Hvor finder jeg min mobil kode?

Du kan se, hvilken version af styresystemet din telefon har under ”Indstillinger”/”Generelt”/”Om” (iPhone) eller ”Indstillinger”/”Om telefon”/”Softwareoplysninger” (Android).

Hvordan logger man ind på Mobilbank?

Første gang du loggermobilbanken skal du logge på med NemID eller MitID.
  1. Åbn mobilbank-appen og log på med NemID eller MitID.
  2. Vælg, om du vil lade mobilbanken huske dit bruger-id (CPR-nr.), så du fremover kun skal taste din servicekode for at logge på.

Hvordan får man adgang til Mobilbank?

Få mobilbank
  1. Først skal du tilmelde dig mobilbank i din netbank under 'Mobile tjenester'. Når du er tilmeldt, får du med det samme vist en 4-cifret servicekode, som du skal bruge til at logge på mobilbank-appen. ...
  2. Herefter kan du hente appen i App Store og Google Play. Søg på ”Mobilbank DK”.

Er der problemer med at logge på Nordea Netbank?

Din enhed skal derfor være opdateret til enten iOS 10 eller Android 5.0. Hvis din enhed ikke kan opdateres til iOS 10 eller Android 5.0, kan du desværre ikke bruge Nordea Mobile. Du vil dog altid kunne loggeNetbank via din browser på din enhed.

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på Nordea Netbank?

at dit personlige kodeord kan være en kombination af tal (0-9) og bogstaver (a til z) at kodeordet skal bestå af mindst 8 og højst 32 tal og bogstaver. at du ikke kan bruge æ, ø, å og heller ikke tegn som ;=:)+< at kodeordet skal være nemt for dig at huske, men svært for andre at gætte.

Er der problemer med Netbank?

Netbank, mobilbank og Underskriftsrum Der er ingen aktuelle driftsforstyrrelser.

Er Danske Mobilbank nede?

Lige nu er netbanken nede og mobilbanken kører langsomt og har sporadiske udfald. Vi arbejder, så hurtigt vi kan, på at løse begge dele.

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min Netbank?

Hvis du oplever problemer med at logge på Netbanken, og du hele tiden bliver bedt om at logge på, kan det skyldes, at din tablet ikke accepterer cookies. Jeg benytter iPad: Tryk på ikonet "Indstillinger" og vælg menuen safari. Sørg for at funktionen "Accepter cookies" står som enten "Fra besøgte" eller "Altid".